keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Mä vain vilkaisen...

Olin tänään työreissulla Helsingissä, missä oli mahtavan aurinkoista. Junien aikataulujen takia minulla oli hieman ylimääräistä aikaa ennen kokouksen alkua. Käytin sen ruokailuun ja... No kun siinä kahvilan vieressä oli Putiikki rannalla ja ihan vain ajattelin kävellä sen läpi. Siellä oli kuitenkin pino Vintron nättejä open toe -korkokenkiä alessa. Siitä se ajatus sitten lähti. Jotkut tilanteet vain vaativat nopeita päätöksiä.


Pahoittelut näitten kuvien laadusta. Mun on pakko saada itselleni joku kenkäkuvaaja :). Kengät ovat siis mustaa nahkaa ja korko puuta. Vintrojen alkuperäinen hinta oli 105 euroa, minä maksoin 45 euroa. Tällaisesta shoppailusta tykkään kyllä erityisen paljon.


Paluujunaa odotellessani juoksin vielä Kluuvin kauppakeskuksen läpi ja tietysti se Eat & Joy piti käydä tsekkaamassa. Sieltä tarttui mukaan juustoja ja glögiä. Tuo Kievarin juustolan valkosipulituorejuusto oli näistä ainoa täysin uusi tuttavuus ja sitä olikin pakko maistaa heti kotiin päästyä. Hyvää.

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...