sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Valo-, väri- ja kenkäterapiaa

Olipas kiva nähdä viikonloppuna pitkästä aikaa aurinko ja sininen taivas. Oli tietysti kiva nähdä myös perhettä ja seurata yhden koiruuden hulluttelua.







Aloittelin myös uutta neuletta. Olen ainakin itse ihan innoissani näistä väreistä. Katsotaan millainen niiden yhdistelmästä tulee.


Jotenkin siinä kävi niin, että ostin viikonloppuna myös kahdet kengät. Olin ajatellut pysytellä kaukana kaupoista, mutta sitten menimme käymään mummolla ja mummo halusi lähteä Vesan kauppaan. Ja mihin sitä nyt ei mummon pyynnöstä lähtisi... Samalla kävin nopeasti katsastamassa Nahkapaikan alennusmyyntien rippeet, ja sieltä löytyi ruskeat Ten Pointsin nahkasaappaat 50 prosentin lisäalennuksella. Heräteostos, myönnetään, mutta hintaakin jäi vain vähän yli 40 euroa eli ei paha nahkasaappaista.


Toiset kengät tulivat oikeasti tarpeeseen, sillä olen kaipaillut jo pidemmän aikaa lämpimiä ulkoilukenkiä, joissa olisi pitävä pohja. Kaikki ulkoilukengät ovat vain yleensä aika rumia ja kalliita. Jotenkin minun on vaikea saada itseäni maksamaan maltaita pelkästään käytännöllisistä kengistä :).

Nämä Merrellit ovat kuitenkin jopa aika söpöt ja irtosivat neljäkymmentä euroa normaalihintaansa halvemmalla. Söpöyteen ehkä vaikuttavat nuo neulotut sukanvarret, jotka ovat siis kengissä kiinni ja joita voi pitää myös kenkien päälle taitettuna. Näillä olen tänään jo tarponut jäällä ja kiskonut miehen kanssa moottorikelkkaa ojasta. Ihan toimivalta hankinnalta vaikuttavat.


Tämän kaiken voimalla jaksaa taas kohti uutta työviikkoa!

9 kommenttia:

  1. Hienot kenkäostokset :) Erityisesti ihastuttaa nuo "sukanvarsikengät"!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Oli kyllä näkemisen arvoiset ilmeet, kun kerroin ostaneeni kahdet kengät... Olen meinaan tunnettu siitä, että kenkiä on jo ennestäänkin kaikki kaapit täynnä :). Mutta kumpaakin paria on jo käytetty.

      Poista
  2. Mä tykkään noista saappaista! Tosi hienot! Mullekin on ens viikolla tulossa Nahkapaikasta kengät, en malttais odottaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nahkapaikka on kyllä pop, varsinkin alennusmyyntien aikaan :).

      Poista
  3. Nahkapaikka on huippu :) Ja tosi kivat kengät!

    p.s mulla on yks tuttu jonka kautta saa merreleitä suht edukkaasti ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Kaikenlaisia tuttuja :)...

      Poista
    2. Mutta pitääpä pitää mielessä, jos vaikka tulisi taas kenkientarve. Viimeistään sit kun nuo on käytetty loppuun :).

      Poista
  4. Voi Eppu! Mulla on niin ikävä sitä ja Viskiä. Kivat noi saappaat :)
    -Tea

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä niilläkin on varmasti ikävä sua. Ja meillä muillakin. Saappaat on kivat myös jalassa :).

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...