torstai 13. maaliskuuta 2014

Rannalla ja rämeellä

Ajattelin tehdä vielä muutaman postauksen Floridasta. Tässä ensimmäisessä käydään rannoilla ja rämeellä.

Yours truly at Fort Myers Beach.

Jonkun koulun soittokunta kiersi rannalla musisoimassa. 

Fort Myers Beach on ehkäpä yksi hienoimpia rantoja, millä olen koskaan ollut. 

Fort Myers Beachin rantakadulta. 

Kävimme rannalla myös Captiva-saarella. Täällä oli melkein autiota, koska sesonki ei ollut vielä alkanut. Ja merivesikin oli vähäsen viilempää kuin Fort Myersissa. Mutta tosi kaunis paikka. 




Meidän vuokratalossa oli uima-allas, joten sinne piti tietysti hommata vesileluja. 


Sitten vähän toisenlaisiin maisemiin. Kävimme rämeajelulla kävimme lähellä Everglades Cityä. Ilmaveneet (vai millähän nimellä näitä airboateja pitäisi kutsua) pitivät järkyttävää meteliä ja painelivat melkoista vauhtia ympäri mangrovemetsikköön ja suolle muodostuneita kanavia.

Rämeellä. 

Walking trees eli mangrovemetsikköä.


Alligaattorin aamupala. Siksipä nämä tyypit pysyttelevät mieluusti puissa.

Minun puolestani ei tarvitse tulla yhtään lähemmäs.

Salamatkustaja veneessä.

Simo syöttinä.

4 kommenttia:

  1. Huu, mun mielestä toi lintu on (melkein) yhtä pelottavannäköinen kuin alligaattori - näyttävät molemmat ihan dinosauruksille! Oliko se pelikaani vai mikä? :)
    -Ellu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No arvaa pelkäsinkö mä sitä... Se vielä hiippaili tuosta mun ohi monta kertaa kerjäämään kuskilta kalaa, sillai et sen siivet hipoi mua. Pelikaani tämä oli, juu.

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...